NY KATEGORI! - "Hammarby i Superettan"

NU när Bajen åkt ur  Sveriges högsta division för fotboll så har jag gjort en ny Kategori. Hammarby åkte ur Allsvenskan igår som sagt och kommer spela i Superettan nästa år. Därför har jag gjort en ny kategori. Alltså så kommer Kategorien "Hammarby" att vilas i minst ett år? Varför jo därför den är för fin för att dra ner i Superettan. Så nu kommer allt om Nuvarande Hammarby komma i kategorien "Superettan"

Att vänta på:

Jag kommer göra massa analyser om varför Hammarby trilla vad för orsaker osv. Sen hur vi ska göra inför nästa år med tränare, ordförande och styrelsen och jah massa annat. vilka spelare som sak stanna och allt sånt skit. Kommer även sen när Superettan säsongen närma sig skriva massa inför artiklar där. Så nu vilas alltså "Hammarby" kategorin i minst ett år.

Sen om Bajen gått upp allsvenskan om dom nu gör det så får jag se om jag tar bort superettan kategorin och lägger alla inlägg där på Bajen. Jag får se det är ett framtids problem.

Så "Hammarby" Kategorien är alltså STÄNGD tills vidare.

MOT ALLSVENSKAN 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0