Svalde en metallbit.

Berättelsen om när jag svalde metallbiten...

Svalde en metallbit

Idag efter jag kommit hem från myrsjöloppet så hände det läskiga. jag satt vid datan och snacka på skype med några tunga grabbs haha. iaf jag sitter och äter på något medan jag håller på med en metallbit (metallbiten är den som jag dragit bort från burkcolan ni vet den man öpnar burken med.) asså jag äter på den samtidigt jag äter chips. iaf vi fortsätter då så biter jag bort en liten metallbit från burköppnargrejen. och då ska jag spotta ut båda metallbitarna som nu är i delar och samtidigt sväljde lite chips. Detta går inte bra som ni ser på rubriken den lite större metallbiten lyckas jag spotta ur. Men den lite mindre delen jag lyckades få bort från den stora metallbiten som nu är vassare lyckas jag svälja tillsammans med chipsen. Dock misstänker jag att biten skar upp lite stuff inside min hals då jag fick överdrivet ont och typ dog inuti halsen. typ några sekunder efter jag svalt den då börjar det kännas som fan jag dör medan jag pratar i skype. och dricker sönder i typ en timme och spottar upp lite blod osv. och sen nu har jag skit ont i halsen när jag pratar/sväljer. Mkt spännande. det svider kanske man oxå ska berätta. Iaf aja det var en trevlig händelse. Dock är detta bara början.

efter några timmar kommer jag på att salt är bra för att läka sår osv så det kanske slutar svida osv. Detta lärde jag mig förut när jag hade en löss tand vid 12års åldern. jag lacka på den halvt lösa tanden och tog något hårt jag hitta någonstans (kommer dock inte ihåg vad). tar ett andetag och biter llt vad jag har. som ni fattar gjorde detta sjukt ont och jag dog. Det blödde som fan och värkte som fan hela jävla tiden. det var någon random snubbe som såg detta och sa att jag borde hälla salt på det. jag gjorde det och blev lite bättre. men klart det gjorde ont gör ganska ont om man rycker bort en tand hihi.

Iaf vi fortsätter då häller jag salt i ett vatten glas och dricker börjar svida som fan och dör för andra gången idag. iaf var inte gott och sved som fan men jag lyckades blev lite bättre:)

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0