Hösten är här!

Aloooo!

Här är mitt tredje inlägg idag dvs I AM ON FIRE!!! HELLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Åter till ämnet. Hösten är här iaf kyllan. Denna vecka har det varigt otroligt kallt. Det har inte räckt att ha en t-shirt och en jacka eller tröja utan Kylan tränger igenom som fan. Så nu måste man ha en t-shirt, tröja och en jacka. Iaf på morgonen det är sjukt kallt. Det är tråkigt att sommaren tog slut så snabbt då jag inte skulle banga på några soliga veckor till.

Så snart är det väll dax att köpa vinter jacka då jag redan har en höst jacka. Vad det kommer bli för någon vet jag inte ännu. men antingen en cool vanlig jacka eller en rock vi får se. lutar dock mer åt den coola vanliga casual jackan. Men aja en månad kan jag väll vänta tills den ska köpas eller? vi får se hur lång tid det tar innan nästa nivå i kyllan stiger.

Always  loooook ooooon the bright side of life!

Hösten har sina ljusheter. Tex älskar jag höstmatcher! det är underbart! går inte att beskirva! givetvis älskar jag även sommarmatcher och båda är otroligt najsiga. Men kan inte jämföra dock tror jag att höstmatcherna kanske vinner över sommarmatcherna men bara med otroligt lite. Sen är det väll trevligt med lite mörker hihi.

Iaf FUCK KYLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Raz!

Kommentarer
Postat av: z

Huligan fasoner

2009-10-01 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0