Film Recension av Flickan

Denna film såg jag min klassen för typ 3 veckor sen. Denna film borde inte finnas! denna film är så jävla läskig. Jag har inte sovit på ett år för den här filmen tar mig i tankarna varje sekund. Denna film är inte flickan som lekte med elden utan denna film är den som bara heter flickan.

Filmen handlar om en flicka på 10 år som lämnas ensam över sommaren någonstans i landet i sverige. Filmen är svenska och det finns några scener i filmen som är sjukt farlig för alla. Denna film borde lätt vara från minst 50 år. men under mitt tycke förbjudas helt och den som tittar på den måste bli kukad om det är en kille annars om det är en tjej så måste den föda skit många barn ända till hon dör. tjej straffet är hårdare men kom dock inte på något annat. Men jag vill bara understryckna att denna film är farlig och ett stort hot mot sammhället.

Även värt att skriva att denna film inte är en skräckfilm utan bara en vanlig drama dock otroligt läskig i vissa scener men inte läskigt som en varulv hoppar fram och dödar sitt första offer som brukar vara mörkhyad utan galet störd asså sjuk. men inte heller sjuk att någon äter upp ens öra eller något. Ni kanske inte fattar med det är meningen då denna film är galet läskig. Vågar inte berätta mer!


eller ni kanske inte fattar vad för typ läskigt jag menar så jag länkar här filmtrailern.

ÖPPNAS PÅ EGEN RISK! BLOGGEN TAR INTE ANSVAR OM MAN BLIR SJÄLVMORDSBENÄGEN ELLER ALDRIG KAN SOVA


Betyg: 2
Kommentar: trots att den är så läskig måste jag dock ge den 2. Må denna film aldrig visas igen!

The Raz*

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha dina meningsuppbyggnader är helt underbara. Du har inte vidare bra betyg i svenska va?

2009-10-08 @ 10:59:07
URL: http://guesswho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0