Film Recension av Baby blues

alooo!! haha:D kanske 5 min sen började vicce berätta om sin film han såg som heter Baby blues. eftersom vi inte har något att göra atm så kom jag på idén om att han skulle skriva en recension på filmen här på bloggen. hihih bokklubben eller vad? 

Har man något att inget att göra eller har man inget att göra?

Här följer vicces fina och utförliga recension som jag vet att han lagt ut sin själ på:

Jag såg en film idag, den filmen förändrade mitt liv... Den heter Baby blues den handlar om en fin liten familj som bor på landet... ganska mysig familj mycket hem-trevlig miljö.. men modern i familjen börjar se saker och höra, hon hör röster som säger att hon måste döda sina barn! och eftersom fadern i familjen jobbar allt för mycket så märker han inte detta ! och sakta men säkert så börjar hon döda sina barn, hon dödar alla barnen förutom ett, den äldsta han är 10 år, han lyckas komma undan, han lyckas ringa polisen efter han har blivit jagad av modern, polisen kommer och tar iväg modern, och då kommer fadern hem och blir jätte förvånad och ganska ledsen, han känner sig ensam nu,, och dom satte modern i ett psyck hem! men efter 3 månader så bestämmer sig fadern att ta hem modern igen, och då slutar allt!!

Betyg: 5
Kommentar:
jag tyckte filmen var stark och jag var mycket förvirrade för att den var baserad på verkliga händlse,...men mitt betyg är 5 för det var en bra starkt upp byggd så den blev mycket spännande.

Hela bokklubben tackar för den fina recensionen! Tack vicce!

//The Raz




Kommentarer
Postat av: Johan

Väl skrivet! Den verkar mycket spännande.

2009-10-03 @ 19:46:40
Postat av: Fernando

Varför inte på spanska? jag kan inte detta språk!!

2009-10-03 @ 20:56:58
Postat av: Victor Edin

Mycket vacker film när mamman dödade ungen kunde jag inte hålla tillbaka tårarna Juste Johan.

2009-10-03 @ 20:57:47
Postat av: Johan

victor är gud

2009-10-03 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0