Tillbakablickar - Sommarminne- Bolivianska veckan

Nu har jag gjort en ny kategori igen den handlar om tillbakablickar. Alltså om det är något minne som var för några veckor/månader/år sen så skriver jag dom i denna kategori. Kan handla om vad som helst bara det är från förr. Jag gör denna kategori för jag har gått och tänkt på hur det var första dagen på Bolle veckan.


Första dagen i sverige

Året var 2009 månad juli dag: 20:e. Jag blev hämtad av Faster krille (kristina) från Arlanda vid 01:00. Mina föräldrar som jag var där skulle åka till Frankrike så skulle vara ensam i en hel vecka utan dom. Iaf krille hämtar mig och så äter jag hemma hos henne och sover. Vaknar lite senare vid 11. Sen så ska kristina och izabel åka till bolle veckan för den började den 20 juli och krille sitter i styrelsen typ. Och på måndagen första dagen i sverige skulle jag självklart kröka. Så jag drar hem sen vid tre plockar upp all sprit som jag köpt innan jag drog. 2 sjuttis plus 30 cider (klart jag måste berätta det för världen) Iaf allt är där sen så går tiden taggar sönder hemma lite för först så skulle vi för kröka innan matchen. Hammarby örgryte spela den dagen så då drog jag med L,V och J. Vi drack drog på matchen och sen drack vi mer och körde lite saker efter matchen. Något som tyvärr är hemligt. Detta är inte det detta minne ska handla om utan detta inlägg kommer handla om hur det var dagen efter när jag skulle dömma fotboll i Bolle veckan.

Dagen jag ska döma

Dagen efter 21/7 så mååår jag piss. Sov inte en enda timme och jag drar hem från en polare vid 8. Jag är bakis på alla sett och mååår piss. Jag kommer duschar och så och sen bara chillar till klockan 1 då krille ska hämta mig vid gulmars för där sen skjusa mig till Åkersberga där bolle veckan är detta år. Jag dööör verkligen asså jag är fortfarande bakis på många sett och till slut kommer vi dit och när jag ska döma 2 matcher den dagen så fan dör jag nästan mååår verkligen piss. Så ni förstår att folket lacka på min dömning haha men det är chill casha ändå ut 600 riksdaler.

dom andra dagarna på bolle veckan
Sen dömde jag matcher på Tisdag, Onsdag och Torsdag. Jag var nästan bakis på alla matcher för man måste ju passa på att dra ut när föräldrarna inte är borta. Så jag dömde inte så bra. Dömde semifinalen i killarna och där vare najs asså mådde piss och så skulle jag döma dom liksom. Jag råkar döma skit fel till det andra laget (lite med flit då jag gilla andra laget bättre för jag kände dom hihi) Och så lackar folket ut kallar mig grejer. Sen en snubbe kommer fram till mig typ grooovt mkt större än mig och säger: "vad fan gör du din fucking hora"  ah vad fan ska man svara på det jag leer tillbaka och säger "jag vet inte, såg väll inte så bra alla kan göra misstag" Han säger något om hur jag kan vara så dålig jag svarar "asså tagga ner vad fan" då så lackar han lite med då från det andra laget alltså laget jag kände kommer det upp en snubbe och skyddar mig haha :P så det var chill asså:P så jag kunde vara en liten horunge som kaxa med "the big boyz" utan att tag skit :P puuuure horunge stil. Iaf det var så det var ganska trevligt osv.

Övrigt som hände

Nej det var chill sen kom min farmor på fredagen och sov där för att mina föräldrar ville inte att jag skulle vara ensam med Paz och jaaaz så länge. Dom tkr att dom inte är så ansvariga hihi :P Kanske rätt iofs då dom visste att jag drack massa den veckan men ändå asså är man utan föräldrar så är man liksom händer inte många gånger måste tag vara på tiden. Iaf drack inte skit mkt utan det var chill. Dricker inte så jävla mkt nu heller lagom typ bara så ni inte tror att jag blir full varje vecka.

Sen hände massa annat skit med det mesta är hemligt.

Termer


*Bolivianska veckan = En vecka där alla bollisar samlas på en skola eller något och sover över där och så. så har alla massa event tillsammans osv. Folket kommer från hela Sverige och dom byter plats vart det ska vara varje år. Jag sov dock inte över där men många gjorde det och sen fanns det folk som gjorde som jag.

*Bolle= Bolivian/bolivia

*Krille = Kristina


// The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0