Tankarna går till Mattias

Idag efter träningen fick man den jätte tråkiga nyheten att Mattias Eurenius pappa har dött. Jag känner Mattias genom mitt fotbollslag och hans pappa var en av våra tränare. Även fast jag inte stod så nära Mattias så lider jag med honom. Jag kan inte förstå hur jobbigt det är för honom.

Jag kan beskriva benkt Eurenius som en otroligt snäll och ödmjuk person. Han var även en jätte bra tränare att ha, Gav alltid tips och försökte förbättra mitt spel.

Alla mina tankar går till hans närmsta och fram för allt Mattias, Du kan klara det!

Vila ifred Benkt / Linus Pöldma

Artikel Från DN

// The Raz



Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes ! word.

2009-11-12 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0