Bloggen 1 ÅR! Del 2

För lite mer än ett år sen så Gjorde jag min blogg så jag har skrivit massa grejer om hur den blev till och tanken med det och massa annat skit. Jag har delat upp det i två delar. Detta är Del 2 och det kommer handla om Trevligheter man stött på och sen All statistik, Enjoy!

Statistik
Statstiken kommer Handla om: Hur många besökare jag haft senaste 30 dagarna asså snittet. Min lägsta siffra dom senaste 90 dagarna och min högsta siffra. Jag kan se hur många unika besökare jag har 90 dagar tillbaka men pallar inte räkna ut snittet på det blir fett jobbigt. Sen ska jag räkna ut hur många kommentarer jag har. Sen hur många inlägg jag gjort, Hur många inlägg jag gör i snitt per vecka och månad.

Vi börjar med Unika besökare jag haft:
Rekord: 296
Minsta antal unika:

Snitt besökare dom senaste 30 dagarna: 42

besökare i snitt senaste veckan: 23

Antal inlägg: 180

Antal inlägg i oktober per månad: 21

Antal inlägg i december förra året: 11

Antal inlägg den senaste veckan: 6

Den mest Aktiva månaden: Augusti (28 st)

Den minst aktiva månaden:Februari (1 st)

Antal kommentarer: Tappade räkningen efter 3 månader hela tiden. men kom runt 39-35 efter 3 månader ungefär. (kommer kanske upp sen om jag pallar räkna igen)



Trevligheter
*Att Jag har så många unika besökare!

*Att jag fått många fina kommentarer från folk jag inte ens vet vilka det är....

*MÅnga kommentarer

*att jag är så cool

*Otroligt sköna kommentarer bla viccce och johan

*Att den blev så aktiv på senaste tiden

*Att den har stavningspogram så man kan stava rätt

*att den blivit känd och att den finns länkad på ett antal sidor.

Otrevligheter
*Att någon rasist har kommenterat ett av mina inlägg...DÖ DITT AS!!! om du ser detta kom då jävla horrunge!!! (kommentaren av horrungen hittar ni här

*att det inte finns gramatikpogram...




Framtidsplaner

Ah det var det....Nu ser vi fram emot nästa års födelsedag och jag kanske oxå kommer ihåg den då! Iaf mina planer är att jag blir coolare (om det är möjligt).

www.TheRaz.blogg.se - STHLMS TYNGSTA BLOGG!

//The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0