Tillbax från en Grrrrrrrrrrrreeeeeeeeyttttt födelse day!

Fyfan fan vad najs med vinst mot Malmö idag. Jag kan faktiskt inte beskriva hur mycket spelarna äntligen kämpade och visade hjärta som dårar. Verkligen ett plus till spelarna. Som jag skrev i inför artikeln så sa jag att kämpa och spela med hjärtat är vårt vinnar koncept. Tänker inte skriva så mycket mer om det. Klacken var tyst i första som planerat något jag var emot men ändå inte så farligt. I andra så kom inte Draget riktigt igång som var tråkigt men lite röj var det ju. Jag är så jävla stolt över spelarna som visa hjärtat, asså äntligen! Jag fick 2500 kronor sammanlagt av min släkt och en ticha av mina syskon. Nu ska jag njuta av denna fina vinst till på tisdag då Uppladdning Bp borta börjar.

Dagen i ordning
Brunch
Krök
Match
Film.



Bilder finns på Bildbloggen
DET É VI SOM É HAMMARBY!

The Raz*

Kommentarer
Postat av: Benny

Klacken var för fan inte tyst i första. Det sjöngs ju utav bara helvete. C-supportrar däremot var tysta och visade sitt rätta jag. De vill att spelarna ger allt men gör det inte själva.

2009-05-17 @ 20:55:45
Postat av: The Raz

Klacken var vist tyst.. några personer försökte få igång sång men det aldrig för ultrasen palla inte när alla andra tystade och buade när man sjöng

2009-05-17 @ 22:03:41
Postat av: Anonym

fff

2009-05-17 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0