Inför örebro-Hammarby (Tony G dags att ändra laget va?)

Förord
Hammarby måste verkligen börja lira mycket enklare och rakare för att hålla sig kvar. Tony har helt fel taktik med detta lag vi har inte laget som vi hade föra året vi har en sämre trupp men då kan vi inte spela så svårt. Vi måste ändra till ett spel som BP eller Gävle har. Vi måste börja lira lite som 2001 med Kung Cratz. Örebro  har kämpat till sig 0 poäng och det gör att dom ligger på 11:e plats med 3 vinster och 4 förluster. Dom har släppt in 6 mål och gjort 5 alltså har dom 1- i målskillnad. Vårat kära Hammarby ligger näst sist alltså på 15:e plats med 5 poäng. 1 vinst 2 oavgjorda och 4 förluster har bajen hunnit med på 7 omgångar. Hammarby har även släppt in 12 mål och gjort 8 alltså så har dom 4- i målskillnad.

Matchen
Jag hoppas och tror faktiskt Tony kommer ändra lite i laget nu när det gått som det gått. Om ni frågar mig så hoppas jag att vi kör en diamant igen som vi spelat dom tidigare år. sen skit i Lolo&mikkel på mitten(!), förstå det går inte att spela så! Jag vet tyvärr inte om Rami kommer spela. Annars så har jag inte mycket mer att säga...

Jag skulle ställa upp så här:
-------------------Rami------------------------

José----Armas----Traore----Superemil

---------------------Lolo------------------------

Helg--------------Caete--------------Castro

------------Freddy-----------Charlie---------

Jag tror detta lag ställer upp:
--------------------------Rami---------------------

Traore-----Monday-----Armas---Superemil

-------------------------Mikkel-----------------------

Freddy----------------Gaete------------------Castro

------------------Natan---------Charlie

Jag tror det är riktigt svår att förutse startelvan tills imorgon så det här är en ren gissning. Annars med den startelvan. Jag tror faktiskt Tony kan bänka stjärnor som  Lolo efter som han har bänkad erkan förut, Så jag ser det inte som en omöjlighet. jag ville ställa upp så är det en diamant med offensiv kraft eftersom jag vill spela offensivt med den anledning det är roligast.

Läktarmatchen
Behövs inte säga så mycket Örebro har ingen riktig klack och Örebro är nära så kanske 600 bajare sluter upp. en klar seger för Bajens Nr 12. Tror det inte blir något tifo men man vet aldrig.

Se upp för

Kan inte så många namn i Örebro men John Alvbåge i målet är i grym form så definitivt så hoppas jag att vi skärper avsluten imorgon. Nordin eller vad han heter är avstängd så han tar jag inte upp. Kim olsen är en grym spelare som bajens baklinje måste se upp för.

Örebro ska se upp för
*Superemil är alltid ett orosmoment så självklart ska han upp här. Den snabbe unga groooova vänsterbacken har gjort 2 mål och 2 assist på 7 Allsvenska matcher som vänsterback(!). Han jobbar även bra i defensiven.

*Castro Tello var grym mot Gais men var inte lika bra mot Kalmar fast det är svårt när hela laget deppar och tränaren sitter tyst på en stol.

*Om Rami spelar igen är det en klart tillgång han gjorde verkligen en bra match och sänkte ner siffrorna mot Kalmar. Med andra ord den enda godkända spelaren mot Kalmar.

Tipps

Örebro-Hammarby 2-2
Kim 4    Castro 24
Kim 64  Freddy 91

Det svänger om Bajen!

The Raz*

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Och, ja, sidan funkar, jag har redan fått hem 1300 kronor i presentkort :)



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-10 @ 19:41:34
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0