Inför Hammarby-Malmö (DAGS FÖR KAOS!)

Tänker inte göra min gammla vanliga Inför artikel utan nu skriver jag bara rakt från hjärtat. Och det är även vad spelarna borde göra, Kör med hjärtat förfan! Hammarby har vunnit en match på 8 Matcher med ett uselt spel. Bajen måste fan visa hjärta gå in i närkamperna kör inte längre för pengarna utan nu för klubb märket. Dags att visa att vi är bajen och ingen kan gå ifrån Söderstadion utan tårar och blod i kroppen.

På läktar håll har jag hört otroliga rykten som jag tyvärr inte skriva här... Jag skriver i efterhand om det jag har hört. En sak är säkert att det kommer bli KAOS OCH RÖJ iaf från andra halvlek.... Vi får se hur läktarmatchen utvecklas för det är två grupper som har två åsikter. en är att vi ska sjönga hela matchen och tag klagomålen efter slutsignalen. Den andra är att det ska vara en helt tyst halvlek som protest för det usla spelet. Men hur som helst kommer det bli KAOS!

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0