Bajen-halmstad idag!

Idag spå morgonen så spelade jag fotbolls match mot något moderatlag! Vi vann med 1-0 men var definitivt inte värda segern. Iaf så bryr jag mig inte så mycket mer om det. Idag klockan 16:00 så är det Hammarby som tar emot äckliga HBK på SÖS. Jag hoppas på runt 10.000 eftersom det regnar och " vissa" vill inte bli blötta dom kan dö då. Hammarby saknar tyvärr backgeneral IGOR ARMAS. Han har hållit ihop bajens försvar och kan inte ens ersättas av John Terry. Annars så är det väll davies och paulse som är borta. Jag hoppas på en till 1-0 seger och det är även mitt tipps. Det är bara att lira grisfotboll 90+. Bajens klack kommer såklart hålla igång 90+. Sen vill jag bara lyfta fram Traoré för han sliter otroligt bra. aja någon oväntat målskytt gör mål idag tror jag o ch målet kommer i 56 minuten. och juste jag ska gå på matchen med GW haha oväntat men alla mina andra polare som jag alltid går med har inga pengar så det får bli gw idag.

The Raz*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0