Analys av valborg och mer....

Kvällen börja med fotboll och förkrök i Q-hallen med Martin,Anton,gw,joel,linus,jag och victor. när klockan stog på 20 över 9 så drog jag, vitor,gw och Linus vidare med spriten till konsum där vi köpte en massa fanta för att blanda drickan med. vid klockan 10 så drog vi hem till Linus för att fortsätta kröket. Victor blev full först vid klockan 11 jag blev full vid 1. Vid ett så hade vi förkrök färdigt och det var dags att festa någon annanstans. Följande information är tyvärr inget jag kan prata om men ni kan tro mina ord att det var hur sjukt som helst!

det jag kan berätta är att jag var full ända tills någonstans mellan 3 och fyra på dagen. det var sjukt jobbigt att vara full så länge men ändå ganska najs. efter klockan 3 så var det väll jobbigare då eftersom då var man ju bakis. jag kan oxå säga en skön snubbe vi mötte någon stans kommer ej ihåg var men en av sköna snubbar vi mötte någon gång mellan 4 på morgonen när vi var på väg hem till Linus så en av dom var matte brolin!

Idag på dagen så har jag solat och spelat spel på centrala parken med mina syskon. man måste ju tag vara på det fina vädret!:P. Sen på kvällen har jag chillat här hemma och på kvällen palla jag inte göra ngt med vänner eller så så jag tog det lungt och såg barcelona krossa Real med 6-2. Jag hejade såklart på Madrid men Barcelona spelade mkt roligare och var verkligen värda vinnare. Det ända man kan säga nu så är det väll att Barcelon har inte bara vunnit El classico utan även med denna vinst säkrat guldet om inget mirakel händer och dom förlårar 3 gånger på dom sista 4 matcherna medans Madrid vinner alla fyra matcher.

Sen kan jag ju oxå berätta att nu efter valborg och alla bajenmatcher jag varigt på så har jag nästan inga pengar kvar. Eller har lite men måste spara för det är sjukt många matcher under maj man måste se. Så jag skippar klacken och polarna/bröderna mot Kalmar på onsdag och tittar istället matchen från sittplats med min pappa för han bjuder och man måste väll dra på alla matcher! Pappa betalar....Sen jag skippar ju bröderna och klacken mot Kalmar men det betyder oxå att jag kommer sakna allt det där och vara mkt mkt taggare på dom andra matcherna som dom spelar under maj.

Imorgon så ska jag spela match mot något skumt lag som heter athletic och är från någon förort. Då är det även premiär för mina nya fotbollsskor! sen så kommer jag väll gå hem och ta det lungt.

Just det även bilder av valborg kommer snart på bildbloggen coh på denna blogg..

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0