Kommer det någonsin bli sol?

Alo igen

Jag är så jävla trött på bögvintern som hela tiden luras. Jah som förra onsdagen då var det fint och man kunde nästan känna att våren var på väg men nej på söndagen var hela sthlm täkt med vit istället. Sen som idag det var lite sol sen så bara börjar det snöa igen!!!!!!!!!!! asså herregud när kommer solen och våren komma? kommer den någonsin komma? jag börjar bli jävligt deprimerad och sur överdetta. Jag vill ha sol nu FFS!!!!!!!! och det hjälper inte att dom försöker lura en genom att första timmen lägga sol sen vinter! jag saknar solen och våren sjukt mkt och hoppas den kommer iaf till allsvenskan för vem vill gå till allsvenskan om det är vinter och snö? klart jag skulle gå i vilket vädert som helst (utom kanske eldstenar vädret) men asså det blir ju mkt mkt roligare med solen och våren!

Längtar!

Sen den 4/4 så är det PRÄMIÄR i BORÅS! och det ser ut som det kommer bli den tyngsta borta resan på många många år!

Borås arena = Bajens arena

Så om du inte köpt biljett köp nu FFS!

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0