Kennedy! och annat...

Ey idag så gick jag upp halv åtta för att tag mig till zinkesdamn och köpa plåt till Hemma prämieren mott gefle den 12 april.

Lössbiljetterna släpptes idag. supporter butiken öppnade klockan 09:00 och jag kom precis i tid. anledningen att jag gick samma dag dom släpptes och butikerna öppnades är för att det tar ungefär 2 timmar och sne är alla klack biljeetrna slut.

Sen fick man oxå reda på att Igor armas hammarbys nyförvärv spelar sjukt bra och är precis den spelaren Bajen har letet efter på dessa två år. dessutom är han bara 21 år och är moldav. Dom flesta säger att han är den nye max! och det skulle man inte tacka nej till.

Sen så jagar hammarby Kennedy!!!!!!!!!!!! och det är sjukt najs att höra. om han kommer känns det som man vunnit en match. sjukt najs!. ärligt. sen så vill oxå hammarby ha touma och det är groooooooooooooooooooooooooovt najs oxå. sen om hammarby skulle köpa touma och kennedy så skulle ju självklart vi tag en 4-3-3 uppstälning. som skulle se ut på detta vis.

Rami
Davis--igor---traore---Emil
Lolo--Mikkel--Söderström
Kennedy--Davies---Touma

Helt klart en dröm elva som skulle tag guld utan tvekan.
Men jag är nöjd att bara få en av touma eller kennedy. då skulle Hammarby lyftas så sjukt mycket för det är bara en poäng spelare Hammarby behöver.
För att läsa hela artiklen gå in på www.Fotbollskanalen.se

Så vi har fått bra nyheter denna helg men somsagt det är bara rykten om spelarna ingen konkret.
Och sen självklart så hoppas jag att alla Hammarbyare som ska på årsmötet idag ställer sig upp och skriker efter ett nyförvärv nu!!!! eftersom det är mindre än en månad kvar till premiären.


För övrigt så står bojkotten fast! för mer info om det kolla in 
www.soderbroder.se

ajuste sen om Kennedy skulle köpas så skulle jag självklartvilja ha ett Kennedy tifo om han kommer hem för att hylla vår guldhjälte.

OAH SÄG KENNEDY OAH SÄG KENNEDY!

The Raz*
 

Kommentarer
Postat av: keff

svårt att se att det kmr bli någon drömelva om man har en moldavisk mittback och en striker som ytterforward i detta fall touma. Däremot skulle man kunna bygga något runt simon helg

2009-04-02 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0