Sommarlov!

Äntligen är det dags för sommarlov och sommar. Vi har haft en fett skön sista veckaa som var så jävla slappppppp. mina betyg är ganska kassa men iaf bättre än i vintras. iår fick jag 5 höjningar och en säkning. jag har pissat på hela 7 och halva 8. på sista terminen i 8 pissa jag lite bara. men nu i 9 ska jag inte pissa någonting. men så jävla vidrigt väder. det var fan ganska bra väder innan sommarlovet eller iaf okej. men sen börjar lovet och då så är det sämst väder. buhhhhh. Iaf sommarn börjar och jag och min broder ska typ vara ensama här i 2 veckor vid julli. fett najs men vi får hoppas på det bästa med vädret. för det är ju ändå sommar.

PARTY ALL THE TIME!!!



The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0