sommar silly

Hammarby har fått in 2 nya provspelare som ska prova från imorgon och hela juni ut. den ena heter Claudio och den andra Rafael

men jag hoppas vi satsar på båda om charlie försvinner eller ngt. men om vi ska satsa på en så säger jag självklart att vi ska satsa på claudio.

styrkor:
snabb
säker och teknsik med boll
skapar lägen
stark och kan täcka bollen bra.
allt som inte paulse och freddy är.

svagheter:
avslut
kanske huvudet fast vet inte.

 drömmen skulle vara attt man köper båda och behåller Charlie säsongen ut och sen säljer freddy och paulse!!!! till degerfors eller ngt. Sen goda nyheter för vissa och dålig för andra lolo chanko uppges vara klar för ålborg något jag verkligen hoppas är sant. därefter så ser det ut som erkan och erland kommer hem något jag inte hoppas.

En realistisk dröm:
in:
Rafael
Claudio
Bamberg
Högerback/off mit

Ut:
Harris
Paulse
Erkan
Erland
Freddy
lolo

Visst skulle det se fint ut va?!

The Raz*

Kommentarer
Postat av: seer

nån av freddy och paulse borde stanna

2009-06-10 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0