Galen solna bo atackerar mig till döden & mer.

Hej jär verkligen rädd idag. jag har blivit attackerad av världens största mygga plus att min syster ska döda mig om jag pratar högt. hon ska jobba typ 6 på morgonen imorgon och behöver sova så just pratar jag med johan vicce och linus på skype och beställer på i slutet av juli. pga en anledning som bara dom utvalda vet.

men nu till en bättre historia. Idag så var jag nära döden det hände ungefär klockan 20 över ett på natten. jag sitter på datan som vanligt. inga bekymmer och besvär. plötsligt ser jag en mygga som är större än mitt huve det är farligt. mitt hjärta klappa mer än någonsin. den gör en hastig rörelse jag tar min mic hoppar undan från datan. nu slår mitt hjärt sjukt fort. jag har aldrig varit räddare. jag letar efter något jag kan döda världens största mygga med. plötsligt ser jag min coola medicin som bara ligger där. den är tom bra. jag avancerar dödar den öppnar fönstret och kastar ut den snabbt. jag är räddad!! men efter denna stund har jag lärt mig respektera livet och tag varje minut som den sista i mitt liv. när ni har fått denna upplevelse då skicka ett mail till [email protected] och dela med dig. för när du fått en sån upplevelse som jag vet du hur man ska hantera livet. vi kanske kan tag en fika eller ngt.

Den döda solnabon!



jag och lama!!!:D





var tvungen att bjuda på lite coola bilder va!

The Raz*

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag vill klappa på laman

2009-06-24 @ 01:54:53
Postat av: Tihi

Läskigt :o

2009-06-24 @ 23:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0