Det senaste...

aloooooo jag ska skriva lite om det senaste som hänt. I torsdags så skulle vi åka på klassresa. Vi skulle tälta på en i min klass trädgård. Lite konstigt men men.  det var 3 mil dit och 3 mil hit och det var otroligt jobbigt att cykla så mycket man höll på att dö. det var sjukt jobbigt....SJUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! två i min klassa gav upp på hemvägen och ringde till sin mamma för att hämta. ganska lame klassresa eftersom alla gick och la sig vid 12. resan får 2 sovsäckar av mig. är otroligt trött så pallar inte skriva. En nyhet som är ganska najs är att jag fick vg som slut betyg på matten. något jag inte väntat mig. goda nyheter är att idag har jag lagt upp en trevlig film om min klass som har matte. Filmen är värsta kultfilmen och jag filma Jonas ganska länge så det gör den trevlig. ABSOLUT värd att titta på.



The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0