Dagens ärende

aloooooooooooo

Idag så kom jag till skolan och pärris var sjuk (jippi). så då under matten så gick vi till datasalen och kolla faceboooooook. Sen kom jane under gympan så vi kunde städa våra skåp efter det sluta vi och klockan var väll halv tio då. Så jävla onödigt. Fast egentligen skulle vi komma tillbaks och kolla niornas match mot lärarna men vem fan bryr sig om det om man inte spelar?

Så då kom jag hem och var här två timmar och sen gick jag till stan med c, a, w och d. jag köpte 4 t-shirts som jag är ganska nöjd med:D den ena var lysande grön med en papegoja som såg sommrig ut. den andra var vit med en svart liten söt gubbe. båda dom var från H&M. Sen gick vi vidare till tope (Topman) och där köpte jag en t-shirt som är svår och beskriva men det fanns en banan på t-shirten. den andra var gul och hade en liten mamma och pappa på sig i blå färg. Bredvid dom små föräldrarna  i blått stod dave som var sjukt stor. och under bilden står det "Dave was adopted". Den var fett skööööööööööööööööön

Nu är jag hemma och ska snart gå på en studentmottagning.

The Raz*. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0