100:e inlägget!!!

Alo just nu skriver jag mitt 100 inlägg och det är sjukt spännande har aldrig varit såhär spännande förut.  Den nionde november maggin började och första inlägget skrevs. sen dess har det handlat om allt från bajen till vad jag gjort på dagarna. Som vanligt ska jag skriva lite om vad jag gjort på senaste tiden/dagen. det var ungefär 9 månader sen jag fixa bloggen. I Dag så har jag varit och ätit lunch med min pappa och sen efter det gick jag till Åhlens och köpte en Blå FP tröja för 550 kr alltså halva priset, Fett najs!!

Nu alltså just nu sitter jag vid min data och skriver lite på bloggen även så firar jag 100 inlägget genom att ha "Movie all the night"med victor. även joel ska jag titta på en film med. som "Gottigotti" har jag pepsi så jag kan vara vaken;D.  vi ska börja med att titta på filmen Half baked. sen så ska vi titta på GSE sthlm bogie. sen så får framtiden utvisa vilken film det blir här näst.

Sommar sillyn då. asså för Bajens del har det gått sjukt bra.

än så länge ser det ut såhär:

In:
Andreas Dahl
Patrik "totte" Gerrbrand

Ut:
Lolo Chanko
Erkan zengin

Eftersom jag inte gillar Erkan eller lolo så tycker jag att det ser jätte bra ut. Även så ryktas det om att Anfallstalangen Linus hallenius är klar bör bajen. Även 2 brassar ryktas vara klar inom snar framtid. Brassarna har provtränat med bajen halva juni månad och eftersom det inte stått ngt på Officiella så verkar det som bajen försöker knyta till sig dom men framtiden får utvisa. Jag tkr lätt vi ska satsa på brassarna. och sen även om vi tappar Charlie och Emil så tycker jag vi gjort en grym silly.

Sen så är ju Charlie på väg bort och jag tkr att allt under 30 är skam även skam för bajen men vi får se. sen så ryktas det att emil oxå är på väg bort. Fast tänk om vi skulle kunna behålla båda och fixa brassarna och Linus till vintern så tror jag lätt på guld! Jag tror även vi blir ett topp lag om vi köper linus och brassarna och tappar Charlie och emil. fast aja vi får se hur det går.

Min dröm:

IN:
Brassarna
Linus
Totte
Dahl

UT:
Freddy
Lolo
Erkan
Erland

om tre månader och sju dagar så fyller bloggen ett år. då ska jag skriva om hur egentligen bloggen föddes :D

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0