Tvålen i soppan

Hellow idag var det en skön dag. Dagen började med att jag kom fem min försent och när jag går in i klassrumet så ser jag min pappa, Något som var ganska läskigt men ändå inte så jobbigt pga han bara satt på en stol och var lungn inte som min mamma skulle göra hon skulle typ gå upp och springa runt och fråga massa störda frågor och sånt.
Men det sköna grejen var spontanta grejen vi såg en tvål i bild klassrumet och så drog vi och läggde in den i sopan i skolan på vegetariska stället men tyvärr kom arga kocken med inget liv på oss så straffet blev att vi ska jobba där 5 ggr fast jag tror att det kommer lunga ner sig sen...
Men jag älskar verkligen dessa spontana grejerna som händer... Sen på Svenska lektionen så skulle än och än prata med pärra vår lärare. Efter jag hade prata med honom gick jag in i klassrumet skrattandes. Folket frågae vrf jag skratta och vad jag gjort nu då jag sa sanningen och typ alla skrattade utan läraren Ewa. Hon blev helt galen så att hon fick rycknigar och sen sa hon att rovdjuret i henne väcktes fram. Så då skrattade typ jag och några till hela lektionen medans Ewa fick rycknigar och någon tjej säkert tänkte oh vad omoget.

Om ni inte uppfattade vad det var för tvål var det en fast tvål som man tvättar händerna med och den var hel sen gjorde vi ju samma sak förra vecken oxå fast då kom ingen på oss. så tredje gången gilt???

Forever spontana grejer!!

The Raz'*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0