Taggad

Tja jag börjar bli fett taggad på Bajen och Allsvenskan. Jag kan inte bärja mig längre snart spricker jag.

Hammarbys spel schema har kommit ut och Hammarby börjar för tredje gången i rad på bortaplan men denna gång i Borås mot Elfborg. Den 5 april. Matchen kan man verkligen inte missa om bojkotten inte gäller så ska ju alla dit! till och med din mormors mormors kompis kusins brosha! Jag kan för övrigt säga att jag är nöjd med det Allsvenska spelschemat eftersom det är bra att möta bra motstånd i början eftersom det är då Bajen är som bäst! Hammarby Slutar säsongen hemma mot Häcken den 1 november.

Hammarby tar sen an sig på Hemmapremiären Gefle, Det blir en lätt match! hoppas på fett najs tifo så när man går på hockeyn så måste man lägga in extra mmkt i hinkarna.

Hammarby första derby är i den fjärde omgången mot Djur-gården Hemma på äckliga råtsunda. Derbyt spelas den19 April.
Krossa!!!!!!!!!

Dom andra derbyna spelas Mot gnaget den 31 maj och omgång 12, 19 augusti mot Djurgården och omgång 18, och sen ett stort hopp till omgång 28 och 25 october då möter vi Aik.

Sen mot BP möter vi dom i omgångarna 10 och 26 och datumen: 21 Maj & 4 Oktober.

Notbart: och sen när vi möter Aik den 31 maj så är det en Söndag och då börjar den klockan 17:00!
Datumen kommer inte hålla länge så Datumen är inte korrekta än.

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0