Sammanfattning av året Del 3

Jah asså ska sammanfatta dom fyra sista månaderna September, Oktober, November och December. Det är klart att jag kommer ihåg lite gran om dessa månaderna, men det har inte hänt så mycket därför kommer det inte stå så mycket.

September:
Kommer fan inte på någonting här asså. Det var en Bajen match Hammarby-Kalmar och Hammarby-Trelleborg, Två riktigt tråkiga matcher. Det var inte någon bajen Månad direkt eftersom bajen spelade fyra matcher och fick en poäng och det var mot Trelleborg..

Oktober:
Oktober Var fett najs Bajen vann över Halmstad och Djur-gården. Jag kommer inte ihåg så mycket från Djur-gårds matchen eftersom det  var helt galet!!! det var iaf fett med Bengaler!!! Jag orakr inte skriva så mycket om Halmstads matchen även om jag kommer ihåg ganska mycket ifrån den. Det  var höstlov men inte mer än så.

November:
I november så kommer jag bara ihåg Hammarbys Förlust mot Malmö och mot Norrköping. Förlusten mot Malmö med 6-3 som ändå nästan ingen brydde sig om, Även om vi förlårade så stog många och hylla Bajen spelarna i flera minuter efter matchen trots att dom förlorade med 6-3. Det var ett grymt SB tifo kommer jag ihåg fast såg inte så mycket av det eftersom jag såg det Baklänges sen var det så mycket människor ivägen dock borde det  var mycket mer bengiesar eftersom det var troligen den sista bengalerna som kommer tändas på SÖS på många år. Men det togs upp istället på div 4 matchen Bajen fans hockey vs örby!!! fett med röj och pyro show.

http://www.youtube.com/watch?v=FHzn37VkjY4

December:
Ingen skärsklild månad trots det var nyår och jul.

Så där var min Summering av 2008, Snart kommer det några bilder för varje månad oxå och sen utser jag bästa månaden!:D

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0