Dåligt av Bajen..

Tja jag ska visa hur dåligt Hammarby lägger upp säsongskorten dom senaste tre åren..

Det är ganska sjukt eftersom det är biligare att skita i säsongskort och bara köpa lösbiljetter i klacken iaf för dom som är yngre än 91, det har jag gjort i två år nu och massa jag känner gör detsamma. 120 kr kostar det för en biljett för klacken för dom som är under 18 eller 20 plus 15 så det blir 135 kr respektive 215 kroner för derbyn.
-135*13=1755
-215*2=430
-1755+430=2185

2185 kr om jag köper lösbiljetter 2530 kr om jag köper säsongskort. jag sparar 345 kr. Dom borde ju ha bättre service eftersom det är ju skönare för dom eftersom om massa köper säsongskort innan så kan dom räkna ut ungefär hur mycket odm får in. Sen kunden som vi är borde ju ha ganska lätt om man vill dre på alla hemma matcher och derbyn inte svårt som det blir när man ska köpa 15 lössbiljetter och sen att hålla reda på. Borde det inte iaf vara lite billigare om man köper säsongskort?

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0