All in på KENNEDY

På dessa mörka tider måste jag få säga mitt om Bajen och då är det offensiva spelare som gäller eftersom vi har redan kirrat två backar! Och Nej köp inte RB eftersom för dyr och kommer lämna om ett år och då kommer vi inte ha råd med att köpa en tung mittfältare som behövs i detta fall. Dom två första räcker för mig men om det skiter sig med båda kan man någ köpa Pablo och en annan tung mittfältare! Det är bara det vi behöver ungefär en Forward och en Tung mittfältare!

Min Önskelista.
1.Kennedy
2.Touma
3.Pablo
4.RB
5.Erton

Köp bara offensiva spelare nu helst All in PÅ Kennedy och Touma då kommer bajen att se hur mycket säsongskorten går upp! Startelvan då?
Rami
Monteiro---Igor--Traore---Emil
Lolo---Gaete/Bojan
Touma--------Kennedy---------Helg
Charlie

Oj oj oj Guldet är vårt!!!

Men Finns bara ett råd ALL IN PÅ KENNEDY OCH TOUMA FAST HELST KENNEDY OM DET BLIR FÖR DYRT!

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0