41:a Inlägget

Detta inlägg kommer handla om det mästa från det Bästa!
Haha har döpt det till 41:a inlägget pga av att jag har inte så mycket att säga på en punkt bara och så detta skall handla om det mesta från Silly Season till Poker!

Iaf vi börjar vid morondagen där jag och massa polare drog och lirade poker, det var riktigt kul och vann oxå lite kontanter närmare bstämt 79 kroner. Sen så Exakt en vecka sen så kom jag på att man kan lira Facebook poker så det är riktigt kul! Vad vare jag sa för typ tre inlägg sen att jag ska komma upp i 100 k tills på Torsdag, eller haha vet itne om jag klarrar det för jag är inte så taggad på det men om ni måste veta så har jag just nu 46 k!


Sen då I Bajen världen vad händer där då? Närmare bstämt ingenting! Laget har börjat träna och så men inte mer med det. I fredags så gjorde dom klar det med Robin som blev utsädd till div 2 bästa anfallare så han kan bli intressant! Men jag vill se mer tunga förvärv en som skulle vara perfekt till det skulle inte vara någon annan än Kennedy! Ah han är verkligen perfekt för det systemet vi kör. OM vi kör 4-2-3-1 så skulle han passa perfekt på högerkanten, Han skulle säkert göra 6-9 mål och 5-10 assister därifrån. Han skulle vara riktigt nyttig för laget. Sen så om vi köper Pablo då oxå så är det klart det behöve inte mer än så men en mittfältare Som kennedy är det vi behöver!!!!!!!!! Så ALL IN på KENNEDY!

Sen då idag har jag inte gjort mer än kommit hem från pokerkvällen och så. Jag har tittat på tv vart på datan och chill å så. Sen ngt ni kanske vill höra att innan jag drog vidare till Pokern så var jag lite med broshorna J&J då vi inte gjorde mer än slagga hos mig.

Sen så har Derbyt mot Aik som var tänkt att det skulle spelas söndagen den 31 Maj klockan 17:00 har bytt datum till tisdagen den 26 Maj klockan 20:00. Jag tyckte att det skulle vara lite kul med Ett helg derby på dagen. Men sen när dom ändrade så kände jag en lättnad dels för att derbyn är födda för dom ska spelas sent på en veckodag.
Men det som är surt att vi inte har ett ända sommarderby och det är ganska kul med sånna. Fast vi har ju sommarmatcher åt andra sidan. Fast vi spelar det sista sthlms derbyt så man inte blir taggad senare för att dom andra två spelar och man själv måste gå på en vanlig match mot gävle samma omgång. asså fattar ni för det står ju så mkt i tidningen om derbyt så man blir taggad på derby! fast man redan har spelat alla sina derbyn.
Sen som jag skrev i förra inlägget är att Bajen Fans ishockey spelar sin sista match på självaste Hovet!!

Sen vad finns mer att säga det är söndag imorgon. En liten ångest dag skulle jag vilja säga dels för att det är skola dagen därpå. Men det ska bli kul med lite fotbollstränning. Sen har jag hemligheten att berätta om inget anna kommer upp eller så ska jag börja på inget annat än Boxning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha sug på den ett litet tag!

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0