Ny tränare

Igår tillsate Hammarby sina nya tränare. Det blev varken Jan Andersson, Roger Franzen eller Claes Ericsson som jag och många andra trodde. Utan det blev Mikael Borgqvist som huvudtränare och Jesper Blomqvist som assisterande. Båda skrev på ett två års kontrakt. Mikael beskrivs som en lite mer hårdare tränare och att han är rakt på sak. Medan Jesper beskrivs som en mer tänkande tränare. Jesper har även en uppgift att kunna uveckla Bajen spelarna invudivelt så att dom utvecklas rätt. Jag tycker att Tränarparet var sådär. Först tyckte jag och fortfarande gör att det var en skam att dom tillsätta Mikael som huvudtränare medan Jan Andersson fanns helt ledig. Snubben är ju Bajare han har ju Kenta som ringsignal på mobilen. Hur i helvete kan man inte anställa denna person då? Han blev utsedd till årets tränare 2004. Och han har skapat spelare som Dusan Djuric, Peter Larsson och Emra Tharovic. Han har gjort dåliga och tråkiga Halmstad till ett stadigt lag i Halmstad. Han har gjort det utan något vidare matrial ändå så nobbar dom Jan till vad? Mikael som blev sparkad från Assyriska. Och sen att Mikael går ut med att han är aikare gör inte saken bättre. Att dom ens kan tänka tillsätta en jävla solnattare är sjukt. Om Jesper Blomqvist vet jag inte vad jag ska tycka. Men först när jag fick veta att dessa herrar tog över lacka jag sönder. Men nu när jag smält det så tänker jag göra så att dom får försäsongen på sig att visa att dom är rätt för Bajen. Om det minsta går del så ska dom sticka härifrån direkt! Jävla Djurgårdssvin!

En tråkig grej är oxå att dessa herrar kan man aldrig älska som en tränare pga sitt förflutna. Iaf inte Mikael med en aik gadd. Skulle vara skönare att tag någon verkligen som älska Bajen. Och tränare som det finns det många av. Tråkigt att Bajens styrelse är så dum att dom inte väljer någon av dom. Men jaja nu får vi se hur detta går....

Här finns oxå ett test för att se vad man tyckte om tränarparet.


Dagens sämsta: Att Natan Paulse fortfarande är kvar...STICK!!! STICK GENAST!!!!!!

//The Raz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0