Today & Yesterday

Då har jag nog kommit igång på att skriva om vad jag gör på helgen och veckodagarna. Efter inte pallat skriva sånt i denna blogg så ska jag försöka skriva vad jag gör. men kommer absolut inte skriva om vad som hände på den/de saken/grejerna jag gjorde. hihi:P iaf igår vad gjorde jag då? INGET jag åt pizza till lunch åt pizza även till middag. Jag titta på några filmer (El che, Crash) och några serier (Scrubs,Seinfeld) och sen sov jag:P Och detta tyder ju oxå på som ni säkert förstår ni som läste mitt andra inlägg att jag inte palla mig gå på festen som var igår.

Nu idag så har jag spelat match en kommentar nedan:

4-1 förlust dock så var det skit jämnt om inte vi var bättre... vi spela skit bra klart bästa matchen på året. domarn missa två straffar till oss. plus så glömde han offside på doms 3-1 mål. asså vi borde satt chanserna vi fick vi var nära hela tiden. dom hade massa elit spelare oxå:P så ändå ganska najs att göra jätte jämn match mot dom:P JAG GJORDE ENDA MÅLET!!!!!!!!!!!!:D

Måste säga att jag älskar att spela 4-5-1 nu asså jag tar den offensiva rollen och i löve it. på 2 matcher jag spelat så så har jag gjort ett mål och en assist. idag så gjorde jag även min bästa match på skit länge. iaf på hela året. så 4-5-1 är en samba uppställning för mig. Många säger att jag är humörs spelare och det kanske är sant för jag hade verkilgen lust att spela fotboll idag. sen var det en till grej fast den är hemlig. Och sen var det ju oxå för uppställningen. Nu kanske ni undrar vilken 4-5-1 uppställning såg ut? Den såg ut såhär:

------------------------------------------X-------------------------------

X------------------------X---------------------------X-----------------X

-----------------------------------------X--------------------------------

X-----------------------------X---------------JAG----------------------X 

----------------------------------------X--------------------------------

//en stolt målskytt som älskar 4-5-1:D


Sen då vad händer ikväll då? ne inga planer sådär kanske gör jag samma som igår chillar tittar film eller så drar jag till någon polare kanske. Fest idag? ne ingen jag vet om än så länge:P


The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0