TAGGAD PÅ DERBY

Alooooo asså måste skriva om derbyt mot äckliga gnaget som spelas den 25 oktober klockan 4.

FLYTTA DERBYT!

Dock är det värt att markera att tv kanalerna har inte valt sina matcher dom ska visa på dom sista omgångarna så med stor möjlighet är det så att dagen ändras till en vardag och klockan 20:00. Något jag hoppas och tror den kommer göra då Canal plus har flyttat på derbyn förut när äckliga svff försökt göra derby till en barnfamilj aktivitet!!!! Om den inte flyttas kommer jag gråta varje dag... Iaf så är jag fett taggad på detta derby. Och tro mig derbyt kommer flyttas tror jag haha Canal + måste fan flytta den.

Barnfamiljer
Visst barnfamiljer kan dra på derby eftersom det inte är så farligt osv men sen så är klackkulturen i sverige så förekommer vissa svärdommar och varför ska man sluta med det bara för birgitta svensson 58 och olof 54 försöker tag sina barnbarn på derby och blir otroligt ledsen när folk svär. Folk svär överallt och det får man leva med. Och sen är det yterst viktigt att dessa barnfamiljer inte tar upp plats i klacken om dom inte alla röjer som fan annars sätt er på sittplats. Och sen till alla som vill se alla fina passningar och dribblingar till 100% ställ er inte i klacken då det är stor möjlighet att flaggor kommer viftas.

Ett Derby man kanske aldrig glömmer

Varför är jag så taggad på detta derby? Jo därför det är så att vi Bajen håller på att åka ur och våra konkurrenter från äckliga tattarsolna håller på att vinna guld. Matchen är i den tredje sista omgången så allt kan avgöras i detta derby. Hammarby ligger nu på kvalplats (14) med 19 poäng och med tio matcher kvar. aik har 38 poäng och ligger 2 med lika många matcher kvar. Tänk er bara jag tror ni alla förstår vilken drömscenario det finns.

Drömscenariot
Om denna dröm ska hålla till 100% så måste matchen flyttas till en vardag! Här är drömscenariot:
Bajen ligger under med 1-0 ända gnaget sjunger dom ligger nu bara en poäng ifrån ledande Elfsborg och detta kan gå vägen tror dom äckliga på norra stå. Bajen ligger nu 3  poäng ifrån Djurgårn som ligger på säkermark Bajen behöver vinna denna match. 1-1 Mååååål hoppet känns på hela södra och matchen lever. 93 minuten straff feldömd dessutom 2-1 till bajen och nu tar vi ner djurgårn på kvalplatsen och vi ligger nu på säkermark med bättre målskillnad. Matchen slutar 2-1 till bajen och djurgårn åker ut och Aik är 4 poäng ifrån Elfsborg som ligger ett även gbg gick förbi gnaget nu. Hela södra gungar och och livet leker för alla bajare i hela världen! djurgårn och gnaget mår piss medan bajen är på vägg upp mot nya tider. Så där är ena orsaken att detta kan derby kan bli ngt man aldrig glömmer.

det andra är att derbyt är på en sen kall höstkväll eftersom jag hoppas det ändras till en veckodag klockan 8. man åker bussen från orminge till slussen bussen. hela bussen är proppad stämningen är hög många sätt fram emot derbyt. Träffar Zambon Z och alla och går gemensamt till medis där alla bajare har samlats för att tag derbytåget. Det blir problem med tåget och poliserna håller på att vara jobbiga lite tryck mot dom och stämningen är redan på topp. Tillslut får vi komma in på södra-station och derbytåget är proppat.! och polisen kan inget annat än att fylla hela tåget och inte göra som dom två senaste derbyna att halvfulla vagnar. eftersom det är så många bajare så måste dom fylla varje vagn. Stämningen på topp. på väg till råsunda bränns det bengaler och man träffar gnagare på vägen lite öl och flaskor och mynt och några slag osv utdelas på väg dit.  THE DREAM (drömmen kan lätt slå in då detta hänt förut)

Bajen hårdsatsar på tifot vad jag har hört så det är najs. vi krossar dom i tifobiten:P sen så bränner vi bengaler som fan efter målen och efter tifot osv. (ngt jag har hört) över 36.000 åskådare och derbyt blir legendariskt.

Nästan men ändå långt ifrån oktoberderbyt mot djurgårn. varför detta blir mkt mer röj än mor djurgårn förra året:

*En riktig klackkamp

*Mer bengaler

*Underbart tifo

*Ett derby som betyder ngt verkligen betyder ngt. förra derbyt betydde bara prestige nu är det oxå kamp på liv & död. Toppen mot botten. Guldet mot att säkra kontraktet till AS nästa år.

*Mer HAT!

*mkt mkt mkt mkt och mkt fler personer och bajare.

Detta derby kommer bli legendariskt och jag är redan övertaggad!

KÖP DIN BILJETT NU!

Ungefär såhär fast tänk mer hat mer bengaler mkt mkt mkt mer folk och mkt mkt mkt mkt mer prestige. och sen ngt som verkligen betyder ngt! Och vi kommer även ha hela läktaren denna gång:P





//The Raz*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper man rökbomber?

2009-08-30 @ 14:36:14
Postat av: The Raz

Köp av mig! tag kontakt med mig broshaaaaaaaaaaaaaaaan!:P

2009-08-30 @ 19:16:45
Postat av: Anonym

okej ,kommer du upp mot göteborg?isf köper jag där

2009-08-31 @ 13:24:34
Postat av: The Raz

Jag vet inte än men asså langa din mail så snackar vi mer där.

2009-08-31 @ 16:10:01
Postat av: Anonym

[email protected]

2009-08-31 @ 21:24:28
Postat av: SFFDA

haha mena msn men aja...:P

2009-09-01 @ 15:21:42
Postat av: Anonym

haha de är msn fett gammal bara:P..

2009-09-01 @ 15:31:19
Postat av: The Raz

haha asså jag försökt skicka mail och sånt till dig fett mkt men går inte. har du facebook eller ngt?

2009-09-01 @ 22:52:20
Postat av: Anonym

ah, felix euren bli vän så snackar vi där!

2009-09-02 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0