SATSA!!!!!!

Hej efter ha gjort ett otroligt långt inlägg om tossiga killen ska jag skriva ett kort här i väntat på att titta lite Seinfeld och sen sova. Jag har bestämt mig att inom dagarna kommer jag bara kasta mig ut som en idoit i hetluften och får hoppas att jag kommer tillbaka med lyckan. om allt skulle gå vägen så skulle jag kanske vara en av sveriges lyckligaste pojkar:P haha nej men jag kan inte avslöja något nu men ni kommer se om dagarna hur det gick. På väntan på ett :) eller på väntan på ett :(. Det får vi se jag tror bara att några personer vet det svaret. Eller kanske ingen vet det svaret...

Jag gillar att satsa jag pallar inte att vara en sån vänta och se. det är bara att köra och hoppas på det bästa. och nu pallar jag inte om att inte veta längre så nu går jag in i het elden totalt. och vi får se hur det slutar. dock kommer jag inte avslöja ett enda skit just nu. det är ju min drömtjej trostallt

Sen så säger jag till dessa "vänta och se" personer: SATSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nej men alvarligt det beror ju oxå i vilket fall man är i.

Blir det en :) i veckans slut eller blir det en :( ?

The Raz*
Trackback
RSS 2.0