RAZ IS BACK!

Alooooo jag är hemma igen från Spanien som jag varit i mellan 5 och 19 juli. Jag har varit hemma i snart 2 veckor 12 dagar exakt. Jah vad ska man säga? jag var tvungen att följa med jag var bara där med min mor och far. Men när jag kom hem så fick jag vara själv i mitt hus i en hel vecka då mina föräldrar åkte till Paris. Och ni vet vad som hände då. hihih redan första dagen blev det röj men då var det med Johan vicce och Linus. Vi laddade upp hela veckan med att gå på bajen-öis. vi krökade sönder innan och efter haha. Johan kräkte sönder osv. mer får ni inte veta.

Jag hade även ett jobb denna vecka jag skulle döma några matcher på Bolivianska veckan. Jag dömde på tisdag, onsdag och torsdag. Jag följde även med mina kära fastrar på massa bolivianska grejer som var i Sthlm. Det var ju trots allt Bolivianska veckan. haha Coola danser fick man se osv. BOlivianska veckan är en vecka där massa bolivianare från hela Sverige kommer till en skola och har massa aktiviteter och sånt. sen så festar ju dom oxå sönder! trashar skolan osv.  även på denna vecka medan jag dömde så kom även en secret crush upp. kommer dock inte säga vem/var/hur/när mer än att det är min drömtjej, vart det i 3,5 år och kommer alltid vara.

I Spanien då? jo ganska varmt stort och lite bra med en omväxling. Fick även se camp nou som var ganska coolt. Jag köpte en klocka där för ett halvt tussen. Vi bodde på ett ställe som heter piñeda del mar. som låg typ en timme utanför Barcelona.

När det gäller Bajen så tycker jag Tony G ska tag det mesta ansvaret då det är han som ska styra spelet och träna grabbarna. Det är  meningen att laget ska utvecklas. Allt som hänt så länge är motsatsen. Visst detta år begär jag inte att vi ska komma yopp 6 men i mitten har vi lätt en trupp för. Min teori är att Tony har kört fast. Spelarna har dålig självförtroende Tony vet inte vad han ska göra nya spelare kommer in osv. Visst Tony har ett stort bajen hjärta och han tar mycket tid åt bajen titta bara på ögonen så får man bevis på det. Men ibland måste man tänka lite med hjärnan. Jag skulle hjärna vilja ha en erfaren tränare som vet vad han gör. Han ska inte byta in spelare dom sista 5 minuterna mot Allsvenskans sämsta lag för att hålla 0-0 på bortaplan. En spelare behöver minst MINST 15 minuter speltid för att kunna komma in i spelet. För jag har även sätt att byter in sena byten när vi ligger under dom sista 5 minuterna och det är sjukt dåligt!

Aja det är typ det som hänt. På måndag möter Bajen Helsingborg på Söderstadion. Jag ska ha en Far & son dag haha så jag skippar klacken för denna match och sitter på sittplats på östra läktaren. Men sen på Söndag (den nionde augusti) så är det klart klacken som gäller för mig! då bajen möter Djurgården. Så jävla över taggad!!! Mer inför filmer/artiklar/taggningar mm kommer under veckan! titta in på bloggen för att tagga till!

// The Raz!

Trackback
RSS 2.0