Kategorier (NY!)

Idag kommer även en till ny grej...KATEGORIER. jag har nu sorterat upp bloggen i 7 delar. varför? jo därför att jag bara skriver mer och mer och snittet ökar och har gjort över 120 inlägg och då om man vill titta efter ett inlägg som är gjort vid mitten eller om man inte har någon aning ska man kunna leta upp det bättre. Och även om man vill läsa enbart om ngt specielt. Observera även att jag kan lägga upp fler kategorier om det behövs men då skriver jag ju självklart det.

Mina Kategorier är:

Allmänt:

Om du tittar under denna flik får du se alla mina inlägg.

Blogg grejer
Här så hittar du alla mina uppdateringar och idéer om bloggen. Alltså blogg grejer.

Det ryktas om...
Här är min egna lilla gossip hörna där ni får höra massa skvaller dock har jag inte så mkt så denna sida kommer inte vara så aktiv än.

Hammarby
Här finns alla grejer som handlar om Hammarby. Även här kommer ni höra massa läktarkultur grejer från olika länder

Helgen & Veckodagar
Här finner ni det mesta jag gjort på helgerna & veckodagarna. Dock har jag inte pallat uppdatera denne så mkt så denna kommer inte heller vara så aktiv.

Sammanfattningar & Krönikor
Här under hittar ni alla mina sammanfattningar från Loven, åren, hösten, vintern mm. Asså alla sammanfattningar och sånt jag skriver. även analyser. dock så kommer inte helg eller hammarby sammanfattningar ligga här utan dom ligger i sitt egna lilla fack. Även krönikor eller berättelser kommer ni finna här. Tex Söt eller snygg, historien bakom the razmathaz som har talat.

Övrigt
Här hittar ni allt som inte finns under någon annan kategori. tex om jag skrivit ett inlägg med hammarby och ngn analys av en dag och sen vad jag gjort. eftersom det är så blandat så lägger jag den i övrigt då jag inte kan splittra på den.

Snart kommer mer coola stuff grejer...

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0