Hyllning till Alejandro Fuentes Bergström!

Hallå i stugan! Jag fortsätter med mina hyllningar och denna gång landar vi hos Alejandro, Eduardo och Birgitta. Dock så kommer den mest handla om Alejandro.

Alejandro Fuentes Bergström
Vad kan man säga om Alejandro? Han är otroligt bra på ordning och reda sortera mappar och sjunga. Detta är mkt klockrent iaf för oss latinos-svennar som vet hur dessa hel latinos pratar svenska med denna brytning. Men vi återkommer till det sen. Alejandro har ett barn som heter Eduardo och en fru som heter Birgitta. Eduardo gillar lite struktur och mappar men ibland har han sina tider då han inte tycker det är så coolt. dock efter Alejandros hiphop låt om struktur ändra det på sig snabbt.

Alejandro jobbar på svt och Eduardo har börjat på kronfonden dock vet inte exakt vad han gör där. Alejandro blev otroligt känd och har fått några "Gruppies" även har han gjort radio intervju med SR.

Mina topp 3 videos:

*Alejandro om ekonomi och fördelning av mappar. Och sen så pratar Eduardo lite om sortera mp3 filer och vilka filmer och fresyrer han gillar. denna är oxå den första videos dom gjordes av gänget som jag inte vet vad det heter. fått får mig att det är svts humorpogram som gjort dom dock inte säker. Iaf en otroligt bra videoklipp där även Eduardo pratar om rrrrrobbie williams.

*Alejandro blir vansinig på Eduardo när han inte tycker det är coolt med mappar och struktur. även när han svettar ner eheletäckningsmattan. Han sjunger även en hiphop låt om struktur och efter det så kommer Eduardo aldrig tycka det är ocoolt med struktur och mappar.

*Alejandro blir utkastad från huset av birgitta efter massa gruppies har ringt och flörtat med Alejandro. knackar på fogarna mellan dom nu. Alejandro berätta vart han bor och om vad han tycker om ordningen i sitt nya hem. Han hoppas såklart snart på att flytta hem igen. Dock inte gjord av svt utan en privat person.

Vilka kommer älska denna?
Jag tror och vet nästan att latinos som har föräldrar/sälktingar som pratar så här när man själv pratar utan bryttning älskar det mest. Eftersom dom känner igen sig och bah ah fan asså så är det. Min pappa pratar inte såhär tyvärr. Men min polares pappa pratar såhär och jag älskar det. sen massa folk jag träffat såhär bolivianer osv pratar oxå så så jag känner såklart igen mig. Första gången jag såg detta så dog jag asså jag dog av garv. asså för ajg kände igen mig verkligen och hade inte tänkt på det innan. Även så klart kan dom som inte är latino gilla denna men tror det är mest kul för latinos som verkligen kan känna igen detta.


Alejandro pratar om ekonomi och bokföring, Eduardo om rrrrrrrobie williams:



Alejandro om att vara cool:




Alejandro flyttar:



Så det var de ses snart igen!

The Raz*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0