Fredax funderingar

Vad finns att skriva om nu? ah vet inte asså nu ska jag iaf dra snart att köpa pizza. Det har kommit upp en fest men vet inte om jag pallar asså. Tror jag bara stannar hemma idag faktsikt och bara titar film äter pizza:P men vem vet jag kanske drar på festen med tror ej det. Efter första veckan i skolan så har jag inte mycket att säga pärris sjuk som vanligt:P inte mkt läxor det är najs. Dock så har jag en svenska läxa om sommarögonblick. Dock har jag inte ens börjat på den vet inte ens vad jag ska skriva...Asså det man kommer ihåg det kan man ju inte skriva om såhär med alla lärare osv. så får antingen hitta på ngt eller tag min plan Ö fast vill inte tag den  för pallar inte men om jag inte kommer på ngt annat så kör vi på den då:P

Vad ska hända i helgen? jo idag vet jag inte somsagt men imorgon har jag match på söndag match sen så får man se vad som händer efter matchern. Just nu så sitter jag och taggar till derbyt mot gnaget om typ 436 år eller rättare sagt 25 Oktober. Jag har höjt till högsta volymen och lyssnar Just idag är jag stark av Kenta. Ajuste blev klar med en Inför film oxå nu:P så här har ni den:



The Raz*

Kommentarer
Postat av: bajen <3

ap kross :D

FORZA bajen!<3

2009-09-04 @ 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0