En verklighetsbaserad bro...

Ah hänt lite grejer sen senast Bajen mötte Ellos har spelat 2 matcher själv. Satssningen och lite så. Vi kan tag och börja med den kort analys från bajen matchen.

 En manshora?
En liten domare som sålt sig som en liten manshora kan vi börja. hur tänker snubben? varför hatar han bajen? varför är snubben en äcklig borgare!? Varför är jag samba? osv iaf. Jo asså sjöng dock inte så mycket på denna match som jag brukar vet inte varför kanske för att klacken hade en skit dålig dag och typ 20 pers (inkl jag) sjöng i början på andra. Efter att försökt få igång klacken flertal gånger så gav jag upp och sluta skrika och sjöng i normal ton då.

Att dra igång en bro...
Dock dom sista 10 minutrarna var riktigt heta för mig och mina fina klack vänner:P När ungefär ellos fick straff i 85:e lackar jag och alla totalt ut. jag går springer ner till en grej man kan stå på och börjar kissa på alla. eller kan skrika på domaren ni vår välja själv vad ni tror på shit världens längsta mening!!!!! samba!!! iaf så då tror jag matchen är slut och bajen inte har en chans så jag försöker dra igång den underbara sången (trumvirvel) EN BRO!! ungefär 10 pers kommer med mig och när det håller på att gå igenom klacken som mest så blir det mååååål! bajen reducerar och då försökte jag fortsätta med en bro sången igen men ungefär samtidigt så börjar alla sjunga Hammarby sången. Tyckte det var lite tråkigt eftersom en bro sången är min personliga favorit. iaf jag blir fett över taggad och sjunger sönder mig själv så jag får ont i pannan:S ah vet inte varför fast dock kommer inget 3-3 mål och så slutar matchen. Om jag ska vara helt ärlig så var jag inte så taggad i lördags mer än dom sista 10!!! :) Nu vet jag nästa gång ska jag göra ett nytt försök att dra igång En bro sången!!! bara inget händer nu för att distrahera.

Underhållning
Även en rolig grej är att tag upp när matchen var som segast kunde jag snegla ner massa rader i klacken och där se en snubbe som håller på att leka med ett rosa gosedjur och kastar runt det med sig själv. ibland var det faktsikt roligare att titta på en matchen som jag samba sa förut. I andra halvlek så torkar han sin lilla rumpa med en ellos flagga lite omoget nog eftersom snubben var väll 40+ men aja vad ska man göra.

Ang satsningen:
jo den har jag gjort dock så kan jag inte tyda på om det blev ett Ja eller Nej. Så helt enkelt har typ inget hänt. men inom några veckor får vi nog åter igen se. åter igen se ett grammatiskt inkorrekt verb eller ngt? Enligt mig är dett fett samba!

Titeln & ...
Jo angående titeln då jo kände mig lite samba där när jag skrev "En verklighetsbaserad bro" fattar inte vad jag menar men jag tycker det låter lite dramatiskt och viktigt. så varför inte? eller Way not? eller ¿Por qué no? eller vänta det är inte över Pse jo? eller Pourquoi pas? elelr sista och den mes annorlunda: 为什么不呢?

Juste har oxå spelat två matcher själv båda förlora vi ju såklart. men som jag sagt för spelar inte för att vinna utan vinna för att spela... hahah:D fett samba!! ne spelar bara för att ha kul osv. sen kan vi ju vinna men nu är vi lite homofobiska så inte nu men snart...

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0