Boliviansk "El Tigre" läktarkultur

Hallå i stugan detta inlägg kommer vara en mer eller mindre hyllning till laget i mitt hjärta fast i Bolivia. The strongest heter dom. deras tröjor är gul-svarta (tyvärr). märket gul-svart med en tiger på. Därför kallas dom även "El tigre"

Första matchen
Min första match jag gick med dom var förra året. Dom mötte oriente det är som typ GBG. Strongest vann med 2-1 men det jag mest uppmärksamma var klacken. inte för den var skit bra utan för att nästan bara ultras grupperna sjöng. :P flaggor saknades dock. men trummor och samba ramsor fanns det gott om.


Jag har fått nog, väntar inte längre!

Nu är det så att jag har fått en kontakt som är medlem i Ultra sur 34. så vi har pratat lite emellan åt. iaf pallar inte skriva värsta långa grejen. El tigres ultras försöker folket vill inte lika mkt tyvärr.
Nu till det mer viktigare fråga så har jag fått nog, väntar inte längre! pallar inte vänta på den Boliviansk spelare ska komma till hammarby så jag tar med en Boliviansk flagga till matchen ändå! dock bara på derby om det är kaos tifo annars kommer typ alla lacka. Det verkar som att dom inte har samma regler som i Vänster partiet...

Långt inlägg? Ja visst

The Raz*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0