Angående: Allt

Tja mina kära vänner från Söder och resten av Sthlm. Jag ska skriva om vad jag gjort denna fredag och Onödiga banderoller. vi börjar med Hammarby-Elfsborg och Banderollerna.

Hylla den som hyllas bör - Det finns bara en Jackie Arkvlöv
Hammarby körde banderolltifo hemma mot Elfsborg. Temat var Poliser. Hur dumt polis behandlar oss supportrar protestera vi emot. Jag tycker det var otroligt rätt. Men nu kom det upp en otroligt onödig banderoll på plats där Bajen hylla Jackie arklöv som dödade 2 helt oskyldig poliser. Och varför ska man tag upp det på en fotbolls match? helt onödigt tkr jag och många andra:)

STHLMS TYNGSTA BLOGG!!
Nu till viktiga grejer. jag har verkligen inte gjort ett piss denna fredag. så när man var som mest uttråkad så tänkte jag göra en film där jag driver med min blogg. Dock så förvandlades Drivet till en hyllning:D hyllningen är inte så seriös men ändå skön. Bilder visas citat från folk och vissa citat är sanna vissa är 100% osanna så vi får se. Klippet är jag fett nöjd med och det kommer upp snart på bloggen:



//The Raz

Kommentarer
Postat av: ANton

Jag älskar dej och dina dumheter raz! "Jag och min kinesiska familj känner oss Välkomna och hedrade" är bara för jävla skön!

2009-08-22 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0