Inför Sv cupen (Klarar bajen av lag från nedre divisioner?)

Idag lördag så är det faktiskt en ny match för bajen men denna gång i Svenska cupen. Matchen är borta mot Åtvidaberg och börjar klockan 15:00.

Jag tänker inte göra värsta Inför artikeln som jag brukar men jag ska iaf skriva att Bajen borde nu släppa loss sin bänk för att titta vilka andra spelare som håller. En glädjande nyhet är att Rami är tillbax i truppen och jag skulle ställa upp på något sånt här sätt. Och jag vet att några av dessa spelare inte ens är med i truppen.

Rami
M Ollson---Monday---Törnis----Malke

Bojassen
Maic---Caete----Haris

Freddy--Christer G

Med den truppen tony G har tagit ut så skulle jag ställa upp på följande viss:
Rami
David---Josè--Armas---Monday

Mikkel
Maic----------Gaete-----------Haris

Freddy---Natan

Denna trupp är fan förjävlig! asså shit Det är Sv cupen som typ ingen bryr sig om och det är AS möte igen på onsdag och han tar samma trupp som han tar för ett Tungt AS möte.. VAKNA TONY vi ligger en plats över kvalplats! och han satsar på allt på ett mitten lag i supperettan i sv cupens första omgång. Man vill ju villa alla Bra spelare till Gais på onsdag Bajen kommer ju köra sin 3:e match på mindre än en vecka och dom satsar allt i en sv cup? shit tony tänk om och gör RÄTT!

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0