Inför Elfsborg-Hammarby 4/4

Nu ska jag skriva inför artikeln om Ellos Away. Det kommer bli sjukt mycket röj!!!!!!!

Iaf så hoppas jag på ett passningsrakt och roligt bajen. inget jävla fegtlag nu iaf inte i andra halvleken. jag hoppas att försvaret spellar tätt och anfallna sätter sina chanser det lär inte bli många chanser mot Elfsborg. Och sen Skjut mycket man vet aldrig när man får en dröm träff.
Jah hoppas att på vänsterkanten så spelar söderström och Emil en bra kombination eftersom Emil lär offensiv och snabb och då när han tar sina löpningar måste det finnas en liten defensiv spelare som söderström att ta tillbaks. Sen om man ska spela med Maic tkr jag vi ska börja med David som högerback men om vi börjar med haris så är det josé som spelar. eftersom mot Sveriges tyngsta lag på papper tar man inte värsta offensiva laget. men jag hoppas att josé och maic startar för dom hade ett jätte fint spel tillsammans mot Öis i genrepet. sen hoppas jag inte på några onödiga långbollar. vi har ju ett riktigt passnings skickligt mittfält använd det då.

Jag hoppas på denna elva mot  Elfsborg:
Poppen
José--igor--monday--emil

Maic---mikkel---lolo---Söderström

Castro
Charlie

Men tror denna startar:
Peppen
David--Igor--traore---emil

Haris--mikkel--lolo--söderström

Castro
Charlie

Jag hoppas på en välspelad match oxå och jag tror ellos kommer gå för fullt i början och om Hammarby är försiktiga och håller tätt så kan Elfsborg börja bli irriterande efter 20 min och då börjar bajen anfalla. sen hoppas jag alla ger 100% i läktaren och även om vi ligger under så är det bara och sjunga ända tills bajen målar.

Tips: Elfsborg-Hammarby 1-2
Izishaki 23         15 Armas
                              64 Castro

Vi ses i Borås!!!!!

The Raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0