Tyvärr

Tja.

Tyvärr så han jag inte skriva om bajens rykten och sånt hann inte med det eftersom pluggade matte i 3 timmar har matte prov om exakt en vecka. Men imorgon så tror jag det blir av men kan inte lova något till den som sitter och läser detta:).


Jah sen nu är jag hemma om ni vill läsa hur jag har det här:D har tråkigt tittat på matchplus på svenskafans.com sen nu ska jag titta på Seinfield med min pappa och det ska bli kul men kan tyvärr inte skriva med nu eftersom jag måste ju titta på lilla Seinfield men vi ses kanske imorgon hare bra!

Ps1. Är bara en dag kvar på pressbyrån Woho!!!!

Ps2. Woho fick sluta 14:00 idag istället för 16:00 Woho!!!

Och sen återligen...

*Punkt slut det är The Razmathaz som har talat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0