Monday James & Jose Monteiro

Tjenare.

Gammla sköna Bajen har gjort klart med sitt första nyförvärf inför säsongen 09 dom värvade honom i tisdags trots att han heter Monday i för namn! han är 22 år och 188 cm som är bra eftersom vi behöver långhet till truppen han var oxå med i OS med nigeria och van silver men han spelade bara i 11 minuter på hella OS och det var mot välbekanta Charlie Davies lag USA. men ngt som stör mig mycket är att Bajen ska alltid värva talanger för framtiden det är en seplar vi ska ha kontakt med men shit vakna bajen! Vi lever i nuet och inte i framtiden men som sagt så är det ju några månader kvar på "Silly Season"
så jag kan itne skälla ut dom innan dom ens har köpt klart.


Sen har ju oxå Jose förlångt till 2012 som är en bra grej tror jag men jag ser honom inte som en mitback eftersom han är mycket osäker som högerback skulle han vara briliant eftersom hans glidtacklingar är klockrena och han är fenomenal på huvet och sne får man inte glömma bort att han är snabb. Men bara om han Trännar på sitt posesionssinne som högerback och nöttar inlägg så kan det här varaen början på något riktigt bra.

*Punkt slut det är The Razmathaz som har talat*

Kommentarer
Postat av: Sam

Tja razmuus!!

du ja har information om att bajen ska få en anfallare från norska ligan som vunnit "skytteligan" 4 gånger i rad. Vet ej om han e påskriven än..

2008-11-20 @ 16:06:55
Postat av: Mange

Nej, du är bög Sam.

2008-12-01 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0