Hemma Igen..

Tja jag kom just hem från fotbollsträningen som var ganska rolig men jobbigt har fett ont i halsen nu är ganska förkyld skulle jag gissa snart är det gammla finna tv:n som gäller:P

men det ända jag kan tänka på nu är att jag ska upp halv 7 på morgonen imorgon och åka till pressbyrån vid sergelgången men det är inte det som skrämmer mig utan att jag måste jobba där i hela 8 timmar och jag kan aldrig sätta mig måste bara lasta varor, och shit idag hade vi oxå leverans så blev extra jobbigt. Men det är bara att tänka att man får betalt, Eller haha nej jag är ju på prao, Jag vill inte gå dig nästa vecka igen=( En sak som får mig på bättre tankar är att en annan gymnasie praktikant ska vara där i hala 4 månader och jobbar i 9 timmar-dagen.

*Punkt slut det är The Razmathaz som har talat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0