Fredag, Lördag & Söndag

Hej Hej

Ska bara vara hemma och slagga idag kanske titta på några filmer får se men idag sista Praodagen på Pressbyrån känns skönt var inte så jävla jobbigt på slutet måste jag säga jag tror jag har överdrivigt ganska mycket om att det är skit tråkigt men det är ju tråkigt. Har oxå gjort lite matte eftersom har matte prov på torsdag så fick lite inför papper av pär min lärare gick ganska bra faktiskt är på tredje delen gjorde faktiskt geometri och klara det galant och geometri är min svaga sida, Jag tror det är 5 delar eller något sånt. Skola på måndag ska bli ganska jobbigt tror jag men får möta gänget igen Kalle Antonio Martinez GW med flera najs och man ska inte glömma bort Daniel HAHA. fast ska möta några av dom imorgon har julmarknad eller något skit faktiskt så bakar jag nu till den lussebullar:D jobbigt fast jobbigare att stiga upp imorgon måste upp halv nio eller något funderar att ha Movie all the night asså titta film hela natten.

Sen då vad händer mer imorgon:
 ska köpa en ny kontrol till 360 eftersom mina polare kommer hit päron borta WOW fast inte hela natten:( så det kan ej bli röj men cola blandat med rom,vodka ska vi försöka ha och lira tvspel fifa,GTA4 kanske kommer bli ganska najs om många kommer hihi:D.

Söndag då sista helg dagen ångest eftersom Palla skolan ibland men ska bli najs och hälsa på min lilla  kära hemliga vän:D hoppas jag ser henne hihi. sen då juste jag blev polare med städaren för galerian skön snubbe och jag blev oxå bekant med någon random snubbe som spelade Lotto varje dag kvart i 10 hehe cool snubbe kunde sisådär 30 svenska ord haha xD.haha a så ser min helg iallafall ut kommer väll bli ganska skön.

Punkt slut det är The Razmathaz som har talat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0