Ångest Söndag..

Tja

Ja denna söndag var mer eller mindra sagt riktigt jobbig inte för dagen var så jobbig utan för att ångesten innan jag ska tillbax till tråkiga Pressbyrån.Dagen började att min käre vän Linus ringde mig klockan 9 på morgonen ngt som gjorde att jag vaknade upp och kunde inte sommna om eftersom det var otroligt ljust jag fick bara gå upp, och spela lite Fifa 09.
Men efter Ca: 1 timme så skulle min lilla pappa gå ut och köpa en skjorta så då ville jag följa med honom eftersom jag vill köpa Acne skor för 1500 spän,Jag satte på mina förhandlingskrafter och börja förhandla som gick smort jag skulle och köpa skorna tillslut. Men jag var tvungen att Ducha, Städa Och övertala min mamma att hon ska köpa skor med mig och tillslut sa hon Nja.Så jag började raskt göra mina uppgifter som tog sisådär efter en 1 timme var jag kvar så då kolla jag upp att man kan köpa skorna i Weekday i drottninggatan eller i närmsta Acne affär då såg jag på hemsidan att det stog en adress och det var Lilla Nygatan 23, Och så såg jag att bussen gick om 4 minuter så då sprang jag iväg till bussen som jag hann med. Jag kom till stan så frågade jag min Mamma om vi skulle tag Nygatan eller drottninggatan hon svarade Nygatan när vi kom till Nygatan så såg jag att det var bara ett Acne kontor.... FAN OXÅ!

Oj :) jag glömde berätta att jag skulle på min Kusins 4 års kalas och vi var redan sena så vi han inte med att gå till drottninggatan så tyvär kom jag tomhämt till min kusins födelsedag eller kanske inte exakt utan ocå med den rosa bajen kepsen jag köpte till henne och hon stårlade upp över den lika mycket som den stora Bajen nallen jag gädde till henne föra året:). iallafall så gick kalaset och vi (vår släkt) hann med att bestämma att vi ska fira jul hemma hos min Kära faster Esther, något jag blev ganska nöjd med eftersom hon har den skönaste soffan. Men jag kan inte vara fullt glad eftersom min syster ska åka till Thailand över jul så jag missar henne på självaste julafton (suck) hon är ju så snäll och skön och så missar jag tyvärr oxå förberidningen av jul som att baka peppakackorna och handla julklapparna och titta på julfilmer.
Så det är tråkigt men det kommer ju fler jular.

Så var min söndag och den låter inte så ångestfull men det var den lite eftersom ja ni vet Pressbyrån...

Ps. Ska köpa Acne skorna Imorgon till 75%.

Ps1. Länk till skorna: http://shop.acnestudios.com/system/search/product.asp?id=749

*Punkt slut det är The Razmathaz som har talat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0