Söt eller Snygg?

Tja systrar och bröder eller till den som läser detta iallafall så vill jag tag upp grejen varför för det mesta att tjejer alltid säger att man är söt och inte snygg till killar och allakillar säger att man är snygg.

Iallafall så säger typ i dom situationer jag har varit i så har dom alltid typ sagt att man är söt, Och så har det oxå vart  med polares situation. Men det är klart det inte är alla tjejer men ganska många skulle jag tro eller så är det bara den tjejen jag
 gillar eller den sortens tjej jag vet inte iallafall det rätta svaret. Men sen har det oxå typ varigt att den killen dom tycker är snygg är Chrisitano Ronaldo. jag skulle tänka mig att fjortisarna säger hela tiden snygg het och sexig till alla eller kanske trash tjejerna låter bättre vet ej. Eller egentligen vet jag inte så mkt detta är ju bara en teori som sagt:D.
Men vad är egentligen söt jag skulle tänka mig typ en nallebjörn som har kruligt hår har stora ögon och fint leende och snygg någon som står och posar är lite noughty och ser ganska bra ut eller något, Fast jag skulle ändå tycka att det var en komplimang om någon sa att jag var söt vem villl inte ha stora fina ögon med kruligt hår å ett  fin leende?

*Punkt slut det är The Razmathaz som har talat*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0