Knas helgen.

Tja min data är paj men smyger in på brosans dator atm.

Asså min lilla helg såg ut såhär hade planerat att fra på utomhusmatch i hockey!!!!!!! Var skit taggad det skulle lixom bli pyroshow så grejer men jag kommer in dit på mitt nästa inlägg:d

iaf så gick jag sen och åt pizza med Mr. L och sne hade vi ett litet äventyr inte mer om det

Lördag
Lördag var chill hade inte mycket att göra men sen på kvällen skulle jag typ vara med L och dra runt göra ngt spännande typ hemma hos han men sen så säger han vi drar på fest jag ba visst var inte så taggad, Men sen ringer snubben och säger att han inte pallar göra ett skit och ingen annan pallar heller inte så jag var bara hemma hade tråkigt då för att sammanfatta.

Söndag
Söndag såg litte bättre ut hade bandy match och fotbollstränning men sulle till min farligavänn Mr. Z och slagga där lixom och vi gjorde väll inte så mycket där spelade lite fifa tände upp strumpor och skit.


Aja sådärja men asså titta på nästa inlägg kommer var grovt med najs!

*Punkt slut det är The Razmathaz som har talat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0