Fredag, Lördag och Söndag

Tja det är jag igen ni alla väntat på!!:D

Jag som rutin ska jag skriva om helgen men helgen är ingen speciel helg tyvär utan bara chill och lite mer slagg.

Fredag
Lucia var det i skolan så det var chiill, Efter lucian sågick vi på teater med klassen ochåt lnch på pizza hut. Efter det så ville alla snubbar i klassen gå på it café så vi gjorde det. Sen var det tränning och efter det så var jag med L för att vänta på hans buss. Jag kom hem och tittde film med farsan Space Impact hette den det var inte bra iaf.

Lördag
Ja på lördagen då då var jag med Johan på dagen, Vi tog en tripp till stan köpte mat och sen drog vi hem när vi drog hem så slagga vi hemma hos mig och väntade på L när L kom då så sprang Johan och drog hem nu i skrivandet stund sitter jag och L tittar tv och äter lite chips.

Söndag
På söndag ska jag spela band match som börjar tre sen har jag träning klockan hav åtta. är ganska taggad på fotbolls träningen, Men åt andra sidan så är jag inte taggad på bandymatchen. Jag kommer väll hem sen och slaggar.

*the raz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0