3000 fria sms!

Hej igen jag har typ skrivit 3 inlägg på 30 minuter jag är fett ivrig eftersom det är fett kul att skriva i en blogg:D

Jag måste iallafall berätta att jag har 3000 fria sms till alla kontantgrejer så ni vet vad jag kommer göra dom närmsta 30 dagarna sen har det kommit perfekt för att man kan sms:a alla om jul och nyår men om ni sitter ensama har inget att göra och ni vill ha lite Razz i bilden för att krydda upp dagen så vad väntar ni på Langa nummer!!!

Ps.har typ bytt namn på facebokk till SammbaRaz haha:D

*Punkt slut det är the Razmathaz som har talat*

Kommentarer
Postat av: Carl

Jag måste bara säga att denna blogg har varit högst lärorik och informerande, den där Razmus är väldigt söt och fin och bloggen har jätte fin design.

Fortsätt Grabben!



Carl af Platen

2008-12-08 @ 07:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0