Och vi går rakt in i striden ÅÅÅÅÅngest!

Aloooo!

Ny match ny dag nya mål och nya förväntningar. Bajen tar emot äckliga Gais på Söderstadion imorgon. Jag ska vara där som vanligt. Höger om trumman. Bajen som har Dahl och traore avstängda. två innermittar alltså som är avstängda. Dahl som kom i somras ligger på delad plats med vår kära vänsterback i topp på interna skytteligan med 2 mål. Galet!!! asså. Dock tror jag att Rafael som bajen köpt kommer göra några mål till. Truppen Thommy tog ut ser väll okej ut men skulle gärna bytt ut Carlos mot Claudio. Iaf Magick Maic är med:D

ÅÅÅÅÅngest, Sista striden och dödsmatchen kallar jag den för. 7 omgångar kvar visst men fan asså om vi förlorar denna så känns det jävligt jobbigt då alla våra bottenkonkurrenter är på en formtopp utom vi. Även om vi förlorar visst det går men kommer bli sjuuuukt svårt. Jag vågar inte tänka på om vi förlorar. Ångest för fan asså! Otroligt viktig match.

UB fyller 10 år och kommer fixa tifo till morgondagens match. tror det blir grymt snyggt.

Så jag hoppas väll för alla ni Bajare som läser detta att NI SKA VARA PÅ SÖDERSTADION IMORGON KLOCKAN 19:00!


Bloggen (jag) vill oxå gratulera min kära broder Pazcal som fyller 20 år.

The Raz - I meningslöshetens tjänst*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0